Sätt att leverera varor

På PersMarket har vi flera olika leveransalternativ som du kan välja mellan beroende på dina behov. Vårt mål är att se till att din valda produkt når dig så snabbt som möjligt. Det är dock bäst att hämta frysta varor direkt från vår butik i Solna Centrum, så att de inte tinas innan användning och du kan konsumera dem när det passar dig. Vanliga varor levereras beroende på ditt val av leveranssätt samma dag eller senast en till två dagar senare.

1. Order the Product and Specify the Delivery Method

2. You Will Receive an Order Confirmation Email

3. Wait for Your Order to Arrive

4. Pick up Your Order at The Checkout Area

Vid köp över 700 kronor levererar vi din beställning gratis till dig.

Om kunden ångrar distansköpet:

Ångerrätten vid köp av livsmedel på distans gäller Konsumentverkets lagar och regler, har man ingen återköp för livsmedel.
Vi hänvisar till konsumenter på Konsumentverkets webbplats hallåkonsument.se:
Ångerrätt

FAQs

Min beställning har inte kommit än. Var är den?

Om din beställning fortfarande inte har kommit fram, finns här några steg för att följa upp den:

  1. Kontrollera leveransinformationen: Leta efter eventuella spårningsdetaljer som har tillhandahållits av säljaren eller fraktföretaget. Detta inkluderar vanligtvis ett spårningsnummer som du kan använda för att följa statusen på ditt paket.
  2. Granska leveransuppskattningar: Gå igenom det beräknade leveransdatumet som angavs vid beställningstillfället. Förseningar kan ibland uppstå på grund av väderförhållanden eller logistiska problem.
  3. Kontrollera eventuella leveransproblem: Ibland kan paket bli försenade eller felaktigt registrerade som levererade. Fråga grannar eller andra på din adress om de har mottagit paketet i ditt ställe.
  4. Kontakta oss: Ring vår kundtjänst på 08 27 38 31 eller skicka ett e-postmeddelande till sale@persteam.se. Ange ditt beställningsnummer till vår supportavdelning och begär en uppdatering av leveransstatusen. Vi kommer definitivt att ge den bästa vägledningen och hjälpen.

 

Levererar ni på allmänna helgdagar?

Ja, vi levererar din beställning i Stockholm vilken dag som helst. Tyvärr kan leveransen av din beställning till andra delar av Sverige, eller till närliggande städer till Stockholm, bli försenad på grund av helgdagar.

Levererar ni till mitt postnummer?

Om du har valt och betalat för alternativet hemleverans eller leverans till din arbetsplats, kommer dina varor garanterat att levereras till den plats du angav vid beställningstillfället.

Måste jag vara där för att skriva under vid leveransen?

Om du har valt leverans via post, är leverantören skyldig att få ditt ID-kort och din underskrift. Detta är i enlighet med reglerna för postleverans av varor.